GULDKORN UR VARDAGEN

Vårsol!

Kategori: Guldkorn

Våren låter sig väntas på men ett tydligt vårtecken gjorde sig synligt vid dagens långa och sköna promenad.

 

Jag har i dag vandrat runt i det område som jag kommer att kalla för mitt hem från och med i höst. Och vet ni vad, det känns verkligen som att komma hem. Nära till natur, familj och vänner. Platsen där jag bor nu är fantastisk på alla sätt och vis och jag har under flera år arbetat med detaljerna för att få det att kännas som ett hem. Så det är med viss sorg i hjärtat som vi nu planerar för försäljning. Men jag tror att det kommet bli ännu bättre. Om inte annat så känns det skönt med lite förändring.

Snart är det dags att ställa sig i köket igen, tänkte frångå traditionen något och hoppa över lammsteken och istället tillaga en helstekt kalkon. Mumma!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: